Brawler Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Tja. Jag undrar om det finns några här som är intresserade av Parkour. Jag har precis fått reda på vad det är och tycker att det passar mej eftersom jag älskar att ta mej fram genom hinder, hoppa o.s.v. Äre nån som också är intresserad eller håller på med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Om jag är intresserad, jag glor ofta på Le Parkour/ Free Running filmer på youtube. Jag skulle vilja hålla på med det, men orka nu när det är skola. Det skulle vara på loven i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Så bra att ta upp en gammal tråd . :D Jag har hållt på med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Så bra att ta upp en gammal tråd . :D Jag har hållt på med det. Tråden är inte gammal?Jag gjorde den igår :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Så bra att ta upp en gammal tråd . :D Jag har hållt på med det. Det var inte det jag menade . :blink: KOLLA HIT . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jäzå :P Betyder det att denna tråd spårar ur nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Nej, det behöver den väll inte . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) ja jag älskar det..men jag håller bara på med det ibland..men inte hela tiden.. Redigerat 27 Mars 2007 av LiQuiDe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Jaa vet du hur alla proffs har lärt sig? Dom har gått i friidrots skolor . Det är där dom har lärt sig volterna och sånt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 (redigerat) jag och en kompis håller på det. Klarar att göra en wallride på ett elhus och över en skylt som är ca 1 meter hög. Redigerat 3 April 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Intresserad och intresserad. Dt är kul att kolla på filmer med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.