Snookis Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag skulle säga Dwarf som tank, mer bas-HP, och tro mig, Stoneform är en välsignelse för bossen Moroes i Karazhan. (denna gör en Garrote, som varar i 5 minuter, men den går bort med Stoneform) Gnomes ser (enligt mig) fräckare ut, och är grymma i PvP på grund av Escape Master. (så hette den väl?) Han kanske menade personerna som spelar Horde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maestrow Skrivet 11 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Evélýn Level 38 Gnome Warrior (Female) Eu: Aerie Peak Så här ser min Gnome Warrior ut nu :D http://img221.imageshack.us/img221/3350/evelynoh3.gif Tryck för större bild Kortet blev lite konstigt Redigerat 11 April 2007 av Maestrow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 ta gnome för escape artist. den är grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg