Gäst aso090 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 (redigerat) Hej jag skull vilja säga om ni vill bli medlem på min server här kommer lite info: status:online ip:192.168.1.2 namn:honera-ahmed spel:tibia hemsıda kommer att byggas ı denna monad hoppas vı och vı kommer ockso fo en ıntern ıp servern e nere for att jag e ı turkıet en vecka det kommer att vara endrıngar ı orshabal allso jag kommer att legga tıll djur och gora kopıor av t.ex orshabal do kommer den kanske heta trike do fınns det orshabal och trike ı servern samtıtıgt dem kommer se kanske samma ut fast kanske trıke e snabbare och ger bettre ıtem och e starkare allso detta var bara en exempel kontakta mig om ni vill bli medlemmar med ämnet ¨medlem¨ ni ska skriva eran accnummer och lösen. OBS UPGRADERING AV CHARACTER foljande upgraderingar: Super Sorcerer=40FM obs funkar endast i sorcerer High Sorcerer=80FM obs funkar endast i sorcerer Mega Sorcerer=100 FM obs funkar endast i sorcerer Super Druid =20 Fm obs funkar endast i druıder ----------------------------------------------------------------------- om man e super so borjar man fron lvl 100 ınte som alla andra lvl 1 men om man e hıgh so borjar man fron 150 men e man mega so borjar man fron 350 forlot for mın stavnıng for att jag e ı turkıet och her fınns det ınte bokstever som fınns ı svenska so klaga ınte Redigerat 11 April 2007 av aso090 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Okej. Lär dig att göra en server då? InternIP FTW? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 runescape elr tibia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 min ip e så snart ska jag byta ip till honera.ahmed.nu men inte nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Ditt internip, ja.. Innan du sätter upp en server kanske du ska lära dig hur det funkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 ja men kan skapa en server men kan ha några fel men gärna hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 ja men kan skapa en server men kan ha några fel men gärna hjälpa mig? Lär dig att öppna portar osv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Köp en gm för 20 fuska mynt sen ger du dig själv exp :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 lol " dom som ger 20fm blir GM gratis" det är ju inte gratis då =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 jag vill ej ha kommentar bara dem som vill börja skriver här att dem vill det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg