E4STMAN Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Skulle kunna tänka mig att göra egna skins till cs:s. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Vet inte hur det är med CSS.. Men med GoldSRCspelen så gör man en modell i nåt 3Dprogram och exporterar till .mdl har jag för mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 om du menar Counter-Strike Source så så går man in på tools source sdk och väljer något där tror jag det är... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 om du menar Counter-Strike Source så så går man in på tools source sdk och väljer något där tror jag det är... :cool: n00b. Du har inte tänkt på att veta nånting om saken innan du svarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=39193 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 om du menar Counter-Strike Source så så går man in på tools source sdk och väljer något där tror jag det är... :cool: noob då eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 om du menar Counter-Strike Source så så går man in på tools source sdk och väljer något där tror jag det är... :cool: Herrej*vlar. Om du inte visste det heller, så heter det egentligen n00b, med 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=39193 thx för länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.