Gäst UAP Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 stäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig datan har jag stängt av flera gånger men inte bredbandet får la prova hände inget med att stänga av bredbandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 stäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig Ett tips kan ju vara att sätta på det också.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 stäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig hahah jaja det gjorde jag så klart en till sak, medans jag väntar på att internet startas så kan jag inte minimera det eller kryssa ner internet. måste använda ctrl alt del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Har du en bra dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Har du en bra dator? jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Har du en brandagg sa kan det vara en barnsakerhetssparr som maste ladda och da blir datan skit seg, iaf for mig (Sry, har inga svenska bokstaver just nu :P ) Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 stäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig Va? Minimera internet? Du ska starta om bredbandet. själva SAKEN.. inte i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 det kallas ROUTER n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 det kallas ROUTER n00b Nätverket ja. Vem är det som är n00b? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.