Gäst vanellus Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 hej. Jag är nyreggad och lite intresserad av Xbox'n. Jag har hört mycket bra och just idag började jag läsa lite om konsollen. Jag har några frågor som ni säkert svarat på miljontals gånger och jag har läst runt lite på forumet här men inte allt, så ni får ursäkta om jag ställer samma fråga som typ föregående insändare. Varför ska jag köpa Xbox? Premium är väl uppenbart, men vilket spel ska jag ta som "tillbehör"? (det finns lite olika paketerbjudanden på typ www.webahallen.se) Har funtat på att antingen ta Dead Rising eller Gears of war. Ska jag regga Live direkt? Om inte guld, silver? Xbox vs PS3? Vad är skillnaden förutom priset? Bästa spelet som kommit ut hittils för 1. Singelspel 2. Multiplayer 3. Båda. Finns det några roliga typ "sitta-tillbakalutad-i-soffan"-spel och inte "sitta-på-soffkanten"-spel? Tack på förhand för svar! MVH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 isåfall ska du ta gears of war. när du köper premium får du en månads prov-medlemsskap på guld när du registrerar silver som är helt gratis. sen kostar det runt 600 för ett års guldmedlemsskap (det finns billigare alternativ om du inte vill ha ett helt år). skillnaden är väl att ps nog alltid kommer att vara bäst när det gäller single-player spel, men om du vill köra mycket online ska du nog satsa på xboxen. vad gäller själva konsollen vet jag inte, fast jag kan tänka mig att ps3:an krånglar mindre. jag har själv problem med min 360 just nu och jag är långt ifrån den enda tyvärr.. det grymmaste spelet enligt mig just nu är lost planet. sjukt bra i single-player lika väl som online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Om du gillar frihet, köp Dead Rising. Om du gillar action och skjutande från början till slut, köp Gears of War. Det är två väldigt bra spel, men om du vill spela live så köp GoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Vill du ha ett "sitta-tillbakalutad-i-soffan"-spel så tror jag nog att C&C: Tiberium Wars kmr att vara roligt. Nästan samma kontroller som i Slaget om Midgård 2 till Xbox, och där fick kontrollerna godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vanellus Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Tack alla. Hann inte läsa era svar men jag slog till på ett premium med Gears of War, 3 månaders Guld och 2100 MS-points. Hett =) Nu är det bara typ... en projektor som klarar HD så är jag redo sen =) Tack iaf för era svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Köp 360 elit och inte ps3. där känner nog sony sig blåsta eller är det alla som köpt den ??????? :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Elit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) Antar att han syftar på Premium paketet, eller den nya versionen av 360 som snart kommer. vanellus: Det behövs ärligt talat ingen jättebra projektor eller TV för att få bra bild. Gamla TV-apparater har också riktigt bra bild, iallafall när man spelar 360. Redigerat 27 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Dead Rising behövs det till. Texten är så liten att det gör ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Antar att han syftar på Premium paketet, eller den nya versionen av 360 som snart kommer. vanellus: Det behövs ärligt talat ingen jättebra projektor eller TV för att få bra bild. Gamla TV-apparater har också riktigt bra bild, iallafall när man spelar 360. jag syftar inte på premium jag syftar på nya förbättrade Xbox 360 ELIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.