Majiwaru Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Hejsna svejsan! Skaffade en Xbox för ett tag sen, med spelet Midtown madness 3 :) Det är kul och så, men uppdragen är sega och relativt tråkiga... så jag letade reda på "alla bilar" fusk, vilket flera sidor visar finns. Här på fuska.se står det att man i välja bil menyn ska hålla nere vänster analog spak och sedan knappa in L,R,Lx3,Rx3,L,L,R,R klart nepp... det funkade inte hm.. kollar andra sidor, majoriteten av de engelska sidorna säger att man ska knappa in det i huvudmenyn, testar det.. näpp jag blir smått frustrerad =.= (för visst är de två knapparna där man håller pekfingrarna L och R?) har inte standard Xbox kontroll tror jag? har denna: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/297D42B4-...controllers.jpg skulle verkligen uppskatta lite hjälp med mitt lilla dilemma <(^U^<) Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Tryck på de två spakarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Det är en vanlig Control S..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Man ska trycka in det på "välj bil-listan", inte huvudmenyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg