Firecracker Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 tack för era komentarer allihopa! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 ska du fortsätta jobba på sidan? Riktigt fin i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) ska du fortsätta jobba på sidan? Riktigt fin i alla fall. jo, nog ska jag fortsätta. Jag blir även väldigt glad om ni skickar lite bilder som ni har gjort till mig. Så att jag kan lägga upp dom på sidan :) :) sådär. nu finns ett forum också tillgängligt på sidan där du kan lägga upp alla bilder och spel som du vill att jag ska lägga upp på sidan. Redigerat 4 Maj 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.