Snookis Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jag har valt att spela på en alt som kan använda mail och senare plate. Men jag vet inte vad jag ska välja. Jag har hört mycket om att Warrior bara blir nerfade. nån som kan berätta hur det ligger till? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 jag skulla tatt warrior :cool: palla e tråkiga <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Paladin kan bli tråkigt i längden så jag skulle ha tagit en warrior.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 26 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 jag skulla tatt warrior :cool: palla e tråkiga <_< Okej. Men jag vill veta mer om det där med warriors nerf och allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) Warrior fick en ganska kraftig nerf med deras rage. Men nu så har ju Blizzard vänt på det, nu behöver man inte specca Enrage när på arms så det funkar och ha MS/Deathwish :P Warrior är mycket roligare i längden när man spelar, palas. Auto Attack > Auto Attack > Judgement > Auto Attack osv :) Tråkigare attacker tycker jag, och det är väldigt kul och spela som fury warrior. Redigerat 26 Mars 2007 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Warrior fick en ganska kraftig nerf med deras rage. Men nu så har ju Blizzard vänt på det, nu behöver man inte specca Enrage när på arms så det funkar och ha MS/Deathwish :P Warrior är mycket roligare i längden när man spelar, palas. Auto Attack > Auto Attack > Judgement > Auto Attack osv :) Tråkigare attacker tycker jag, och det är väldigt kul och spela som fury warrior. Okej. Då lirar jag på min Tauren warrior :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Bra val, jag tycker taurens är betydligt de bästa tankarna. Dem får ju mest HP :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Mycket svårt val, står mellan Holy Paladin eller Protection Warrior enligt mig, välj endast den klassen om du ska ha den speccen ;). Det är bäst, du får oftare vara med i partyn/raids. Personligen gillar jag Warriors mer, välj det ;) Och för guds skull, välj Alliance!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Mycket svårt val, står mellan Holy Paladin eller Protection Warrior enligt mig, välj endast den klassen om du ska ha den speccen ;). Det är bäst, du får oftare vara med i partyn/raids. Personligen gillar jag Warriors mer, välj det ;) Och för guds skull, välj Alliance!! :P Ja menar de FOR THE ALLIANCE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 lol for the alliance? så taget från alla hordes: FOR THE HORDE, och jag vet det för om man är orc och gör /cheer så säger han: FOR THE HORDE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Mycket svårt val, står mellan Holy Paladin eller Protection Warrior enligt mig, välj endast den klassen om du ska ha den speccen ;). Det är bäst, du får oftare vara med i partyn/raids. Personligen gillar jag Warriors mer, välj det ;) Och för guds skull, välj Alliance!! :P Bättre att vara retri pala tills man blir hög lvl och sedan respecca =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) Tänker inte lämmna horde! Ska göra warriorn på min mains server så mina polare kan boost mej sen :D. Tack för alla svar. Redigerat 27 Mars 2007 av Cold_fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg