Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har valt att spela på en alt som kan använda mail och senare plate. Men jag vet inte vad jag ska välja. Jag har hört mycket om att Warrior bara blir nerfade. nån som kan berätta hur det ligger till? :)

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN
Skrivet (redigerat)

Warrior fick en ganska kraftig nerf med deras rage. Men nu så har ju Blizzard vänt på det, nu behöver man inte specca Enrage när på arms så det funkar och ha MS/Deathwish :P Warrior är mycket roligare i längden när man spelar, palas.

Auto Attack > Auto Attack > Judgement > Auto Attack osv :) Tråkigare attacker tycker jag, och det är väldigt kul och spela som fury warrior.

Redigerat av DonKeN
Skrivet

Warrior fick en ganska kraftig nerf med deras rage. Men nu så har ju Blizzard vänt på det, nu behöver man inte specca Enrage när på arms så det funkar och ha MS/Deathwish :P Warrior är mycket roligare i längden när man spelar, palas.

Auto Attack > Auto Attack > Judgement > Auto Attack osv :) Tråkigare attacker tycker jag, och det är väldigt kul och spela som fury warrior.

Okej. Då lirar jag på min Tauren warrior :)
Gäst DonKeN
Skrivet

Bra val, jag tycker taurens är betydligt de bästa tankarna. Dem får ju mest HP :)

Skrivet

Mycket svårt val, står mellan Holy Paladin eller Protection Warrior enligt mig, välj endast den klassen om du ska ha den speccen ;). Det är bäst, du får oftare vara med i partyn/raids.

Personligen gillar jag Warriors mer, välj det ;)

Och för guds skull, välj Alliance!! :P

Skrivet

Mycket svårt val, står mellan Holy Paladin eller Protection Warrior enligt mig, välj endast den klassen om du ska ha den speccen ;). Det är bäst, du får oftare vara med i partyn/raids.

Ja menar de FOR THE ALLIANCE
Skrivet

lol for the alliance? så taget från alla hordes: FOR THE HORDE, och jag vet det för om man är orc och gör /cheer så säger han: FOR THE HORDE!

Skrivet

Bättre att vara retri pala tills man blir hög lvl och sedan respecca =D

Skrivet (redigerat)

Tänker inte lämmna horde! Ska göra warriorn på min mains server så mina polare kan boost mej sen :D. Tack för alla svar.

Redigerat av Cold_fear
  • Skapa ny...