Raffed Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 I min klass verkar det som om vi har klarat oss rätt så bra..Inte överdrivet mycket smink och nästan ingen använder parfym.. Men om man går förbi något tjej-gäng i 7:an så kvävs man nästan..Lukten från 12 olika parfymdofter kan nästan bränna sönder huden innanför näsan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Tjejparfym luktar ju gott. Hellre ha parfym än och lukta en vecka gammalt svett som många geeks gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Tjejparfym luktar ju gott. Hellre ha parfym än och lukta en vecka gammalt svett som många geeks gör.Inte om det är 57 olika dofter som varierar från supersött till gott till svinäckligt, att de har tjugotio liter på sig av parfym och att parfymerna fräter sönder näsan samtidigt. Faktiskt. Jag går på en IT-skola där jag är enda tjejen i min klass iaf, så där är det bara jobbigt med vissa som luktar nördigt. :P Sen är de andra klasserna mer blatteaktiga där killarna försöker se rika ut med märkeskläder och parfymer men de lyckas inte så bra och inte heller kan man gå nära dem för de röker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Jag chattade med en på msn som skrev "Din brorsa är ju jättecool. Adde sa att han hade drukigt en öl med honom". Varför blir dom imponerad av sånt? Dom ska mera bli imponerade för att man tänker på en och tycker om en eller liknande. Jag tänker i alla fall inte dricka en enda milliliter alkohol i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Jag chattade med en på msn som skrev "Din brorsa är ju jättecool. Adde sa att han hade drukigt en öl med honom". Varför blir dom imponerad av sånt? Dom ska mera bli imponerade för att man tänker på en och tycker om en eller liknande. Jag tänker i alla fall inte dricka en enda milliliter alkohol i mitt liv.Då missar du något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Vad f*n missar jag? Missar jag att betala för att bli beroende? Nej för f*n. Det är bara idioter som dricker när dom är under 15 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Du kommer testa det, tro mig. Ungdommar är inte likadanna som för 20år sen, ungdommar testar på allt för kompistrycket. Draghon, iallafall i min skola så finns det tjejer som lägger tillräckligt med parfym så det inte stinker. Jag vet inte vilka människor du lever bland =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jag hr inga kompisar, så varför skulle jag dricka? Jag har ju inga kompisar att imponera på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Det är väldigt vanligt att ungdommar tar emot en cigg eller dricker för och få kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jag vill inte ha kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 m, sluta klaga på de som tillbringar sin tid i ett socialtliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Vad är ett socialtliv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.