Son-Goten Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 vem vat hur man kommer till rayquaza??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Har du först och främst kommit till Sky Pillar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 man måste ha klarat pokemon ligen först.för att komma dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son-Goten Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 ja jag har klarat ligan och nu har jag fångat den med en great ball :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jaså du visste hur man kom till den? Då var ju detta inlägg rätt onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jaså du visste hur man kom till den? Då var ju detta inlägg rätt onödigt. Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son-Goten Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 ja jag vet men jag fick reda på vegen av en annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg