Hoppa till innehåll

Oblivion | The Elder Scrolls 4

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro
Skrivet

Tjena! Ja har svårt att bestämma mej för vilken class ja ska vara... Vilken tycker ni är bäst? jag hade en as cool char men fick hack i skivan eller nåt för ja kunde inte gå in på den filen mer så ja fick ta bort den .. :( Han va en: Ras: Dark Elf, Stjärntecken: The Shadow, Class,, Nightblade, Guild Dark brother hood (Hade de där dark brother hood kläderna å vapen :D å va eliminator i den å va en vampyr, han ägde xD fast han va ba lvl 5 då men xD Kan ni komma på nån ny class? vill helst va Imperial :cool: gillar inte heavy armor, de é ju så damn segt,, jaja va jag tjötar ;) hehe, plz ge mej nåra förslag ^^

Skrivet (redigerat)

Redgaurd är bäst med sword/blunt. High Elf är bäst med Magi och Wood Elf är bäst Marksmen.

Sen är det bara att göra en egen Class som passar det sättet du vill spela. xP

Redigerat av xpliT
Gäst Zakakiro
Skrivet

Vene... Segt å gö egen class,, men det lät väldigt bra :cool: gillar inte magica snubbar typ, fast ja tror nog att ja håller mest på Nightblade.. Dom é coola å bra,

"Shadow and darkness are their friends" :ph34r: hehe

När ja har Night blade så brukar ja gå till den första Oblivion gate å låta de där små damp trollen slaya Kvatch guarden där sen tar ja hans chain mail moahaha ;)

Gäst Zakakiro
Skrivet

Neej men det står så i deras beskrivning (Nightblades) :meddum: <- (Skoja) "Shadow and darkness are their friends" ;)

oj, du mena min Dark elf vampyr nightblade (The shadow) birtsign? den ja deletade,? oj xD trodde du mena nightblades beskrivning lol xD (I´m stupid) skylt borde det finnas haha :student: :)

Jag glömde att berätta att ja gjorde en main char igår, en Imperial Knight, heavy armor me dem va faktiskt cool ;) "most noble class" ^^ aja, ska te skolan nu,, herrå ^^ men kom gjärna på en annan char ja kan ha me ^^

Skrivet

Kishuna menade nog att han tyckte att The Shadow inte gills som ett Birthsign, det är dåligt. The Warrior eller liknande är bättre eftersom de gör gubben bättre.

Gör en som har:

Alteration

Destruction

Illusion

Mysticism

Conjuration

Restoration

Alchemy

Som major skills = Grym magiker. xD

Gäst Zakakiro
Skrivet

Kishuna, ja har läst många ämnen om Oblivion här på fuska.se å du é typ nästan med i alla ^^ ja tycker du é en as bra Oblivion spelare :cool: jag é med i fighters guild å ja tog en dwarwen shield typ där å den é as cool :D men när jag blockade med den ba 1 gng så gick den sönder så ja fick repaira den <_< liite kasst el? haha.. jag har full steel armor me min knight utom shielden ^^ men ja trodde att dwarven va bra,, el é det för att ja inte é i hög lvl? é ba lvl 1 me han, börja igårkväll... ska plugga svenska läxa nu -.- hadé :medieval:

ja é noob än så länge på Oblivion hehe ;)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...