Hoppa till innehåll

Vilket Pet?


Rekommendera inlägg

Jag hade en Ravager innan jag bytte till Boar, och det ångrar jag verkligen stort! för min ravager kunde SOLOA en elite i samma level som han!! han hade verkligen sjuk dps... fick hjälp av en lvl 67 kompis att komma till bloodmyst eftersom jag e horde ^^ så är du alliance är ravagers det jag rekommenderar ^^ annars tycker jag fortfarande boar (ravagers finns i draeneis starting area och i outlands ^^)

Redigerat av BloodRogue
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att han är elite betyder inte att han är bättre än andra! alla får samma stats om dom är i samma klass, bangalash;cat

däremot har ju olika mobs olika magier...

 

ja de e de jag menar, det är skillsen man vill åt; dash, claw etc. Plus att man får kobrareflexes=högre attackspeed=imba pvp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

ehm, Kobra Reflexes? Hitta.på.se?

 

finns Frenzy och Serpents Swiftness för attackspeed :/

 

Hursomhelst skulle jag använda en dps pet för PvE, funkar bra när man tar ner mobs snabbare, än så länge är min Ravager 54 eller 55, med Frenzy och Bestial Wrath ligger han på runt 138 dps, senare får han (och jag) 20% snabbare attack med Serpents Swiftness, så han hamnar väl på runt 160-170 dps, men det är väl 6+ levels innan ja får full Serpents Swiftness så han kommer väl antagligen ha ännu högre då..

 

PS. skaffade en ravager på lvl 10 på min troll hunter, var ett litet h*lvete att ta sig förbi Auberdine men det vare värt!

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehm, Kobra Reflexes? Hitta.på.se?

 

finns Frenzy och Serpents Swiftness för attackspeed :/

 

Hursomhelst skulle jag använda en dps pet för PvE, funkar bra när man tar ner mobs snabbare, än så länge är min Ravager 54 eller 55, med Frenzy och Bestial Wrath ligger han på runt 138 dps, senare får han (och jag) 20% snabbare attack med Serpents Swiftness, så han hamnar väl på runt 160-170 dps, men det är väl 6+ levels innan ja får full Serpents Swiftness så han kommer väl antagligen ha ännu högre då..

 

PS. skaffade en ravager på lvl 10 på min troll hunter, var ett litet h*lvete att ta sig förbi Auberdine men det vare värt!

 

mjo får hålla med om att ravager är jävligt bra...

 

vadå hitta.på.se ?? titta här!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

ehm, Kobra Reflexes? Hitta.på.se?

 

finns Frenzy och Serpents Swiftness för attackspeed :/

 

Hursomhelst skulle jag använda en dps pet för PvE, funkar bra när man tar ner mobs snabbare, än så länge är min Ravager 54 eller 55, med Frenzy och Bestial Wrath ligger han på runt 138 dps, senare får han (och jag) 20% snabbare attack med Serpents Swiftness, så han hamnar väl på runt 160-170 dps, men det är väl 6+ levels innan ja får full Serpents Swiftness så han kommer väl antagligen ha ännu högre då..

 

PS. skaffade en ravager på lvl 10 på min troll hunter, var ett litet h*lvete att ta sig förbi Auberdine men det vare värt!

 

Haha det där kände jag inte till, bugg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...