Hoppa till innehåll

Dupliceringen I Oblivion


Fredrik89

Rekommendera inlägg

Alltid roligt med fusk ju:P Och vi är ju faktiskt på en fusk sajt...

 

En gubbe man har o fuskar på hela tiden o en som man inte fuskar på.

 

Men över till hur ja gör. Ja väljer mina pilar o pilbåge, sen tar ja fram allt.

Börjar dra pilen bakåt, sen när den är dragen gå ja in på inventoryn. Sen går ja till mina pilar som är equipade o dubbelklickar på A. Sen kastar ja iväg föremålet(lockpicks den här gången)

 

Efter det gör ja inget mer utan o gå ur inventoryn, och då brukade grejjerna komma fram...

 

Och ja har inte uppdaterat det via xbox live efter förra gången ja gjorde fusket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte inne på en fusk sajt, jag är inne på ett spel-forum.

 

Testa att ha några pilar och ett svärd. Slå ett slag med svärdet och tryck på B innan du har hunnit slagit färdigt. Equipa pilarna och tryck på dem till det står "You cannot equip a weapon while fighting" eller liknande.

Släng nu saken du vill kopiera, sen trycker du på B och då borde alla saker ligga på marken.

Redigerat av xpliT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, jag har ju alltid gjort med pilbåge o det funkat.

 

Men tack ska testa det senare eller imorrn. Har du testat själv så du vet att det funkar eller?

 

Har nu testat det också, med flera olika svärd o pilar.

 

Funkar fortfarande inte, så vad ska ja göra för att det ska funka igentligen? Kan det ha o göra med att ja är vampyr, eller vad ja har på mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...