Fredrik89 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Skrivet 28 Mars 2007 Joo det är så att ja använder samma pilbåge o pilar o ska duplicera en sak ja redan gjort en gång, men det funkar inte. Gör exakt lika dant som ja gjorde förra gången. Vad gör ja för fel? Finns det nån speciell pilbåge man kan använda så det funka jämt? Citera
xpliT Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Skrivet 28 Mars 2007 Fu(s)kar du?! Aja, du är du som har tråkigt.. Du behöver inte ha nån speciell pilbåge. Skriv hur du gör. Citera
Fredrik89 Skrivet 28 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 28 Mars 2007 Alltid roligt med fusk ju:P Och vi är ju faktiskt på en fusk sajt... En gubbe man har o fuskar på hela tiden o en som man inte fuskar på. Men över till hur ja gör. Ja väljer mina pilar o pilbåge, sen tar ja fram allt. Börjar dra pilen bakåt, sen när den är dragen gå ja in på inventoryn. Sen går ja till mina pilar som är equipade o dubbelklickar på A. Sen kastar ja iväg föremålet(lockpicks den här gången) Efter det gör ja inget mer utan o gå ur inventoryn, och då brukade grejjerna komma fram... Och ja har inte uppdaterat det via xbox live efter förra gången ja gjorde fusket. Citera
xpliT Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) Jag är inte inne på en fusk sajt, jag är inne på ett spel-forum. Testa att ha några pilar och ett svärd. Slå ett slag med svärdet och tryck på B innan du har hunnit slagit färdigt. Equipa pilarna och tryck på dem till det står "You cannot equip a weapon while fighting" eller liknande. Släng nu saken du vill kopiera, sen trycker du på B och då borde alla saker ligga på marken. Redigerat 1 April 2007 av xpliT Citera
Fredrik89 Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2007 Ok, jag har ju alltid gjort med pilbåge o det funkat. Men tack ska testa det senare eller imorrn. Har du testat själv så du vet att det funkar eller? Har nu testat det också, med flera olika svärd o pilar. Funkar fortfarande inte, så vad ska ja göra för att det ska funka igentligen? Kan det ha o göra med att ja är vampyr, eller vad ja har på mig? Citera
Fredrik89 Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2007 Jag har försökt med allt ja har i inventoryn. så det är nått som är fel nu alltså... Citera
xpliT Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Skrivet 30 Mars 2007 Det funkar inte med stulna grejjer eller med saker som det bara finns en av i hela spelet. Citera
Fredrik89 Skrivet 30 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 30 Mars 2007 Ja men ja har ju inte bara stulna grejjer o saker av ett slag i inventroryn... Citera
xpliT Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Du ska trycka på B innan du har slagit färdigt, skrev fel.. Citera
Fredrik89 Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Skrivet 1 April 2007 Joo, ja vet. förstod att du skrivit fel Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 19 April 2007 Rapport Skrivet 19 April 2007 Det har aldrig funkat för mej -.- ja har prövat me båda... <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.