Saii Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Skrivet 28 Mars 2007 Umm.. en liten fråga vad gör light shovel och vad e den till för? :blink:
Saii Skrivet 28 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 28 Mars 2007 vad snackar du om det är någon konstig spade på TIBIA!!! :gitarr:
Boffaroffe Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Skrivet 28 Mars 2007 Den väger mindre än den vanliga spaden, men har samma funktion.
Wb94_cool Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 LOL LOL LOL.Ett program lol, nej det är en spade på tibia .Vissa hål på tibia går ej att gräva upp. T.e.x. i Ankrahmun finns det många hol som inte går att gräva upp då tar man light shovel och gräver så öppnas hålen :rambo: Är lvl 153 master sorcerer på tibia så jag vet, För när jag skulle gå till tomben gö en quest visste jag inte vägen så jag gick runt med en :huh:
Gäst Yantra Skrivet 7 April 2007 Rapport Skrivet 7 April 2007 som boffaroffe sa så väger den bara mindre
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 April 2007 Rapport Skrivet 7 April 2007 yup bara det att den väger mindre. hahaha 153 master sorcerer och påstår att man kan gräva i andra ställen än vad vanlig shovel kan.
Gäst Yantra Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 tvivlar ganska starkt på att han e de :P
Gäst Marcus87 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Skrivet 3 Maj 2007 LOL LOL LOL.Ett program lol, nej det är en spade på tibia .Vissa hål på tibia går ej att gräva upp. T.e.x. i Ankrahmun finns det många hol som inte går att gräva upp då tar man light shovel och gräver så öppnas hålen :rambo: Är lvl 153 master sorcerer på tibia så jag vet, För när jag skulle gå till tomben gö en quest visste jag inte vägen så jag gick runt med en :huh:
Pierolle Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Skrivet 2 Juni 2007 En Light Shovel är en Shovel som bara väger mindre. Den gör inget speciellt utn den bara väer mindre i cap. ;)
Rekommendera inlägg