Saii Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Umm.. en liten fråga vad gör light shovel och vad e den till för? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 e det ett program? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 28 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 vad snackar du om det är någon konstig spade på TIBIA!!! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Den väger mindre än den vanliga spaden, men har samma funktion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wb94_cool Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 LOL LOL LOL.Ett program lol, nej det är en spade på tibia .Vissa hål på tibia går ej att gräva upp. T.e.x. i Ankrahmun finns det många hol som inte går att gräva upp då tar man light shovel och gräver så öppnas hålen :rambo: Är lvl 153 master sorcerer på tibia så jag vet, För när jag skulle gå till tomben gö en quest visste jag inte vägen så jag gick runt med en :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 som boffaroffe sa så väger den bara mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 yup bara det att den väger mindre. hahaha 153 master sorcerer och påstår att man kan gräva i andra ställen än vad vanlig shovel kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 tvivlar ganska starkt på att han e de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Marcus87 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 LOL LOL LOL.Ett program lol, nej det är en spade på tibia .Vissa hål på tibia går ej att gräva upp. T.e.x. i Ankrahmun finns det många hol som inte går att gräva upp då tar man light shovel och gräver så öppnas hålen :rambo: Är lvl 153 master sorcerer på tibia så jag vet, För när jag skulle gå till tomben gö en quest visste jag inte vägen så jag gick runt med en :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pierolle Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 En Light Shovel är en Shovel som bara väger mindre. Den gör inget speciellt utn den bara väer mindre i cap. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg