Lin0z Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Loladins(paladin), när dom får lite liv tar dom sköld sen helar, och om dom inte kan ta sköld tar dom lay of hands -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Loladins(paladin), när dom får lite liv tar dom sköld sen helar, och om dom inte kan ta sköld tar dom lay of hands -_- Den har ju cooldown och bränner dem all sin mana. Och paladins är den klass som suger rejält utan mana :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Jag HATAR Shamaner för dom är totalt omöjliga för en mage o slå... iaf i min lvl. Jag vågar inte tänka på hur dom blir i lvl 40 när dom får mail, de suger att dom får de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Mail gör dem inte svårare att slå för en caster, armor påverkar inte hur mycket spells skadar. Använd bara Counterspell när en shaman gör en nature spell, så kan han inte hela sig eller casta på 10 sekunder, instant win. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Hur counterspellar man en earthschock? :o Dom behöver itn eens hela sig dom dödar mig innan dess ^^ Dom tar ut alla sina totems, sen gör dom earthschock och springer runt en o slår en som en galning... Man har inte en chans o få iväg en fire ball ens-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Alla Undead Alla Bloodelfs Klasserna jag ogillar är Paladin, Warlock och Priest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Paladin på arena eftersom cooldown försvinner från dem hela tiden <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 http://img485.imageshack.us/img485/3991/de...ai128khp1kt.jpg En Warlock i mitt förra guild, det är innan TBC - kolla hans HP. Svarar nog. ;) Har problem med Shadow Priests också. 828 stam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Loladins(paladin), när dom får lite liv tar dom sköld sen helar, och om dom inte kan ta sköld tar dom lay of hands -_- En paladin utan mana är en död paladin, eller iaf halvdöd^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 jag hatar iaf warriors , sj va jag ju en förrut men dom har för mycket dps nu... Dödar min drood på typ 4 hits crit 1.7k 2.5k ms och då suger jag...healar skit lite 50 % sämre><... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 jag HATAR paladind och deras j*vla bubbla! =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Hatar Warlocks :P Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg