Gäst vanellus Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Okay. Jag köpte dead rising igår och tycker att det är helt okay men jag förstår mig inte på sparningsfunktionen. Kan jag spara mitt i någonting eller måste jag gå tillbaka till soffan i vakternas rum för att spara? Snälla förklara för det suger verkligen när man har kommit upp sig en bit och sen dör och måste ladda om från den första laddningen! MVH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Du kan spara i badrummen, vid toalettbåsen eller urinoarerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Undvik helt enkelt att dö :P Och spring till de olika sparnings ställena ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Glöm inte att du kan spara vid madrassen i "Security Room" också. Ett tips r att alltid ha mat med dig var du än går så att du undkommer att bli anfallen. Ps. Om en zombie hoppar på och börjar bita dig, vicka spaken från höger till vänster och tryck på X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.