Str4ndB3rg Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 (redigerat) Jag söker patchar till spel. Sonna patchar man behöver för att lira vissa spel online. Kan ni skicka länk till patchen man behöver till doma spel: Battlefield vietnam World of Warcraft Demo Battlefield 2 Demo? Behöver man path till bf2 demo för lira online? Battlefield 2142 Crashday Redigerat 29 Mars 2007 av Star_Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 E du helt säker på att du inte pratar om "Patch"? För "Path" Har nog lite mer o göra med en guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 ojj skrivit fel.. mena patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Tänkte la det ^^ De flesta spelen har en "inbyggd" uppdaterare som meddelar dig om det finns någon ny uppdatering (Patch) som du kan ladda ner. Kommer det inte upp så har du redan den senaste, eller så är du inte kopplad till internet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 30 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Vet någon vad man tanka senaste patchen bf2 så man kan lira online ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 (redigerat) ea.com eller så är det bara att söka på google...finns massor Soad_token Redigerat 30 Mars 2007 av Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag söker patchar till spel. Sonna patchar man behöver för att lira vissa spel online. Kan ni skicka länk till patchen man behöver till doma spel: Battlefield vietnam World of Warcraft Demo Battlefield 2 Demo? Behöver man path till bf2 demo för lira online? Battlefield 2142 Crashday Battlefield Vietnam Battlefield 2 Battlefield 2142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Vet någon vad man tanka senaste patchen bf2 så man kan lira online ?? Ööö? Man kan väll inte köra online på demot? Inte för jag är säker men när jag testade demot när det kom ut så kunde man bara köra i singleplayer på en bana. Köp hela spelet som jag så kan du köra online+bli rankad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag kan köra online på demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag har fått skivan till BF2 av min storebror så jag undrar om det var rätt patch jag ladda där i från Vitdom? +Kan någon som man kan lita på te.x SpelEric. Hjälpa mig med en sak till bf2 det spelar ingen roll om ni har demot elr hela spelet till bf2. Kan ni hjälpa mig å göra ett konto på detta sett: Användar namn: Vet ej E-Postadress: [email protected] Lösenord:****** Upprepa Lösenord:****** Land: Svergie Skapa konto. Kan någon skriva ett sånt konto till mig (PM) Ni kan hitta på ett bra namn. Fattar ni? 150 FM får den som gör det och jag lyckas! :rambo: :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.