D4nne Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Skrivet 29 Mars 2007 Hej! Jag undrar vad man måste göra för att förtjäna stjärnorna, eller trust points, för att kunna uppgradera sina olika avdelningar? I spelbeskrivningen står det "Earn trust points with every positive move then purchase upgrades for the team.", alltså, bra handlingar leder till intjänade "trust points". Jag skulle vilja vete lite mer exakt vilka handlingar som leder till stjärnor. Vann precis min första säsong och fick 6 stjärnor. Blev lite nyfiken hur man skulle kunna tjäna fler, om det är möjligt. Tack på förhand! Citera
D4nne Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2007 Men VAD är det man får sina stjänor för? Är det bara Stanley-cup vinst? Eller kan man tjäna fler och på flera olika sätt? Citera
Bldo Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Skrivet 30 Mars 2007 har precis börjat, men får man inte en stjärna när "trust-mätaren" blir full?! själv kunde jag behöva hjälp om hur man spelar online... :P Citera
D4nne Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2007 har precis börjat, men får man inte en stjärna när "trust-mätaren" blir full?! Precis, det var det jag också undrade. Vad EXAKT ger stjänor. Vet inte hur man spelar online dock, kör bara dynasti för tillfället. Citera
Bldo Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 för att spela online måste man installera EASO (EA Sports Online) som ska finnas på skivan... för mig funkar det inte men det kan vara för att jag har laddat ner det :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.