Gäst newnameguy Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 (redigerat) Det var mycket länge sedan en moderator låste en tråd på något roligt vis. Skulle man inte kunna väcka >DENNA< tråd till liv? Roliga låsninar livar på ett sätt upp fuska, jag känner att jag trivs bättre med sådan humor. Jag antar också att väldigt många andra gör det, eftersom den tråden var mycket gillad på den tiden. Den personen som inte håller med mig kan lika gärna säga det. Jag tor inte det blir många. Tackhej... Redigerat 29 Mars 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag håller verkligen inte med dig för att sidan skulle inte få ett så seriöst intryck på besökare om tramsiga låsningar gjordes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Alla vill trivas? Nästan alla personer tycker om lite humor, man trivs bättre. Jag snackar inte om intryck, jag vill trivas ännu bättre. Och jag tror de flesta personer också vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Ibland orkar man som moderator inte vara seriös hela tiden. Och ibland så är det nästan synd att inte dela med sig av någon rolig tanke som kanske dyker upp om de stackars knasiga sakerna folk gör på nätet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag håller verkligen inte med dig för att sidan skulle inte få ett så seriöst intryck på besökare om tramsiga låsningar gjordes. Det är skillnad på tramsig och rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Finns sura typer som gnäller så fort man låser på något annat sätt än "blablabla §1.11 låst". Sen orkar man inte alltid. Skulle gärna göra det lika ofta som förr men ska försöka göra det lite mer igen i framtiden iaf :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Tack så mycket alla :) Ni behöver ju inte sitta och göra alla låsningar roliga... Meningen var bara att liva upp sajten med humor och denna där tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Det finns ett liv utanför fuska.se, föredrar själv att ha skoj med polarna, som moderator är jag hellre seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Det finns ett liv utanför fuska.se, föredrar själv att ha skoj med polarna, som moderator är jag hellre seriös. Jao, håller med dig...Men lite humor skadar väll inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jag håller verkligen inte med dig för att sidan skulle inte få ett så seriöst intryck på besökare om tramsiga låsningar gjordes. <{POST_SNAPBACK}> [/quote Så fuska ska ha ett seriöst intryck? Skulle int vara något som skulle locka mej iaf. Tramsiga? Som nån tidigare sa är det skillnad på tramsig och rolig. Sen låter man som nån politiksnubbe om man bara skriver typ: 1.1 Tråd låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Tänk om man är en politiksnubbe då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Tänk om man är en politiksnubbe då ? Parlamentet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.