BeerIsGoodForYo Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Hej, jag registrerade mig idag och såg på runescape i forumet och såg en massa folk som sa att den personen var scammare, helt förfärligt ju. Jag är inte scammare,spelat sen jag var 16 sen sluta jag i ett år ungefär och började köra när jag var 17år. Jag tycker runescape är kul fast man snart blir pensionär :) Så därför kan ja meddela att dom här 2gubbarna vill ja inte ha längre och så kommer jag sälja dem här i forumet. ska lvla upp min andra mage nu så jag säljer deh här 2gubbarna. ta er in på www.freewebs.com/beerisgoodforyo och kolla in under fliken " Runescape " så hittar ni dem där. Ha en trevlig helg och snart blir de påsk :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Hur mycket säljer du din Aliey K för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 30 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 säg nått du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 vilken lvl är den? Kan du lägga in en bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 30 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 1. lvl 87 2. vet inte hur man gör :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 1. lvl 87 2. vet inte hur man gör :) 19 och vet inte hur man printar ? Snälla barn som är 10 kan det .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 ddå måste jag vara jäkligt efter.. men findus ska du köpa elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 hur mycket säljer du för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Först ska du lägga upp bild. På alla tangent bord finns det en knapp som heter prt scr den är ovanför piltangenterna någon stans. Tryck på den när du spelar så har du en screenshot och sen öppnar du paint och klistrar in den där och sparar den sen kan du bifoga filen i ett inlägg i någon tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Lol fattar ni inte varför han säger att han inte kan printa? SCAAAAAAAAAAAMMMMMMMERRRRRRRRRRRRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jo jag fattade det men roligt se hur han smiter undan när jag förklarat hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 haha man vet redan från första början att han är en scammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg