Zutto Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Vilka Har The Sims Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag har the sims och the sims bustin out Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag har the sims bustin out Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag har the sims bustin out ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag har The Sims Boustin´Out och kan koder så att man mår hur bra som helst får alla saker får alla "socials" (när man pratar med andra o.s.v jag kan t.ex göra break dance, moon walk, Berätta skvaller mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag har The Sims Boustin´Out och kan koder så att man mår hur bra som helst får alla saker får alla "socials" (när man pratar med andra o.s.v jag kan t.ex göra break dance, moon walk, Berätta skvaller mm. vi hard et första tilllll dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 menar ni på tv spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajdahoo Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 haha, ja ha the sims bustin out & ja ha inga koder alls.. fast de funka ändå.. barely ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 har inte the sims. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Har alla The Sims som finns utan Bustin' Out som jag ska köpa när jag har råd.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag har det första the sims spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har The Sims Boustin´Out och kan koder så att man mår hur bra som helst får alla saker får alla "socials" (när man pratar med andra o.s.v jag kan t.ex göra break dance, moon walk, Berätta skvaller mm. okej, hur lyder dom fusken då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg