naabiz Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 nabby3 du gillar att "nekrobumpa" va? Sluta med det.fattar väl att jag skojade,hur seriös får man vara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marialove2311 Skrivet 19 Juni 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2014 Förbjuden kärlekHur ska jag glömma digNär du fortfarande vill ha migDu står utanför min dörroch frågar varförJag vet inte vad jag ska svaraKan vi inte bara låta det varaMin pappa vill inte ha dig härMen jag vet att vi lika som bärJag vill vara med min bästa vänOch hoppa runt på en ängLigga still och mysaOch jag lånar din jacka för att inte frysaDå visste jag att jag kände någotNågot som har pågåttAtt jag älskar dig Och du älskar migÄlskade digFörlåt för allt som hänt Men du förstår inte hur jag käntTusen tårar har runnit ner från min kindFör du försvann ju bara som en vindJag förstår inte vad jag gjortMen jag vet att jag älskar sig stort TjejenHon älskade någon så högt på jorden,Någon som aldrig sa dem tre små ordenHon ville alltid i hans närhet vara,Han brydde sig inte, Ignorera henne baraHon står nu på vägen och tänker på sin vän,En bil kommer och hon tänker aldrig mer igen...Han står vid hennes grav med en ros som är så röd,Ja nu är hon borta nu är hon död...Han viskar tyst de tre små orden,Men nu finns hon inte kvar på jorden... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 10 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2014 På ett bord med duken vit.står en ros med stjälk så grön.Ett tecken dig någon givit.På att du är fager och skön. Dess röda blad må fallaVar tagg må bringa smärta.Men låt inte det dina känslor kallnaTy rosen är given med värme och hjärta Vad gör väl det om rosen hängerDär den står uti sin vita vasRosen är från den vars hjärta sprängerDet är av kärlek till dig, som rosen gavs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 5 November 2014 Rapport Dela Skrivet 5 November 2014 en liten flicka i världen står. Henner bröst är fullt av blödande sår. någon har svikit henne å de har tagit henne så hårt. hon vill vara lycklig, varför är de så svårt hennes liv är bara fullt av gråt o kvävda skrik hon vill ta sitt liv, å hittas som ett lik ja, hon vill ta sitt liv. men för de krävs det mod han tar en glasbit o ser en massa blod nu är hon död o blir lycklig en dag men de sorligase är , att flickan det är jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 5 November 2014 Rapport Dela Skrivet 5 November 2014 en liten flicka i världen står.Hennes bröst är fullt av blödande sår.någon har svikit henne å de har tagit henne så hårt.hon vill vara lycklig, varför är de så svårthennes liv är bara fullt av gråt o kvävda skrikhon vill ta sitt liv, å hittas som ett likja, hon vill ta sitt liv. men för de krävs det modhan tar en glasbit o ser en massa blodnu är hon död o blir lycklig en dag men de sorligaste är , att flickan det är jag... ni hittar mig på instagram nathalieainasojakik lovenatten1999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 20 November 2014 Rapport Dela Skrivet 20 November 2014 najsfAN va najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Kväver långsamt kärleken, men inte utan ånger. Kastar tårar utan flämt, men känner ändå sorg. Jag flår min kära med en kniv så skarp, jag suckar åt hennes böl. Det blir en liten röd böl, som jag sen tvättar bort. Varför kan inte kärleken komma till mig? Vad har jag gjort för fel? Av StarWarsBoy97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 25 November 2014 Rapport Dela Skrivet 25 November 2014 dina ord är så vackra <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 November 2014 Rapport Dela Skrivet 30 November 2014 En sol glimrade i skynjag tog min tjej ner till bynDär åt vi glassoch lyssna på jazzDenna dikten är kass 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 Rosor är rödaVioler är blåLever vi i nuet?Är du den du sa att du va i kontaktanonsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 knark är knarkjag är jagjag undrarär jag, knark?jag knarkarjagar knarkknarkknarkdet knarkar till i mitt huvudjag knarkar, och förstår det är jag som är knark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.