Hoppa till innehåll

Hur Du Gör En Counter-strike Source Server


Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

Pfft, du kör på en 0,5 lina, inte jag!

 

Jo, dedicaded server laggar mer, för där måste man ha Steam öppet, och man kan inte få plugins som:

 

Mani Admin Plugin

RPG, och mera.

 

 

Så, stick och brinn, är mitt ord till dig, och kommer härmed alltid vara.

 

men vad i h*lvete är det jag inte "vet vad jag pratar om"?

jag skiter fullständigt i era addons och jag pratar inte ens om dem i mina posts

 

"*blabla dålig guide nämner inga addons*"

-använd dedicated server

-LOLOLOL LAGGIG DU VET INTE VAD DU PRATAR OM! MAN KAN INTE ANVÄNDA PLUGINS DÅ LOLOLO"

 

 

_

 

om era servrar laggar pga dedicated server för att steam är igång får ni f*n uppgradera datorn, Steam går in i typ passivt-läge när ni spelar om ni inte visste det <.< men om det ändå laggar får ni väl sänka prioriteten processorn ger till steam.exe i aktivitetshanteraren?

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Pfft, du kör på en 0,5 lina, inte jag!

 

Jo, dedicaded server laggar mer, för där måste man ha Steam öppet, och man kan inte få plugins som:

 

Mani Admin Plugin

RPG, och mera.

 

 

Så, stick och brinn, är mitt ord till dig, och kommer härmed alltid vara.

 

Ditt krångliga sätt? Jag kör på en 24 lina, med HLDS istället för Deticaded server. Om du inte visste det, så kan du inte köra plugins på en skitserver som Steam tillverkat på två minuter. Och att du försöker dissa mig pga. min ålder gör inte saken bättre. Jag vet ganska mycket bättre än dig om du kallar mitt sätt som är mycket bättre krångligt.

Du helt enkelt inte vad du snackar om.

Redigerat av Ziztey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Pfft, du kör på en 0,5 lina, inte jag!

 

Jo, dedicaded server laggar mer, för där måste man ha Steam öppet, och man kan inte få plugins som:

 

Mani Admin Plugin

RPG, och mera.

 

 

Så, stick och brinn, är mitt ord till dig, och kommer härmed alltid vara.

 

och där kom det igen att jag "inte vet vad jag snackar om"! gratulerar.

"24 lina" när ja pratade om att uppgradera datorn, gratulerar igen.

"om du inte visste det, så kan du inte köra plugins på [dedicated server]" NÄÄ?! ÄR DET SÅ? det har ju vi knappast nämnt tidigare!

 

och ja, ditt sätt me att ladda ner program, köra i cmd o köra .exe filer är faktiskt krångligare än dedicated server, om man utesluter användandet av plugins, som jag inte ens nämnde från början. men nene det var bara så att jag inte visste vad ja pratade om, det.

 

och vad är det? spammar du "du vet inte vad du pratar om" efter du tror att du har dissat mig eller? extra konstigt då du syftar det på nåt ja inte ens pratar om. <_<

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...