Ogri Skrivet 15 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2017 Jag vill jobba som; systemutvecklare hos CSN, säljare hos karamellkungen i TC, krönikör hos metro eller bagare hos eldorado. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FragaUgglan Skrivet 4 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2017 Jag vill gärna hålla på med en massa pengar :lol: Funderar på Santander Bank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2017 Jag vill vara Administratör på fuska.se, WOW! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :kung: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 1 November 2017 Rapport Dela Skrivet 1 November 2017 Bountyhunter.. Eller bootyhunter ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 November 2017 Rapport Dela Skrivet 8 November 2017 (redigerat) Bang bus-förare. Sommarjobbade som detta och insåg att det inte riktigt är min grejj, nu vill jag doktorera inom helande kristaller och holistisk medicin. Redigerat 8 November 2017 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.