Hoppa till innehåll

Yrke När Ni E Äldre?!

Gäst TheTruth

Rekommendera inlägg

• 3 veckor senare...

Jag vill bli antingen;

'Författare, journalist, något inom militären, skådespelerska, modell eller fotograf.

Vad ska man välja?

Är det inte du som går på musikskola?

Man måste ju inte bli musiker bara för att man går på musikskola, även om det är den naturliga vägen.

Ska fortfarande bli musiklärare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yrke?

Pallar inte hålla på och tänka på framtiden, jag får lösa problemet när det faktiskt finns.

Att planera vad man ska göra resten av livet kommer bara att leda till besvikelser för mig.

Jag kan inte sätta upp mål för mig då de inte känns realistiska.

Nä, när jag behöver ett jobb, söker jag efter ett jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill bli antingen;

'Författare, journalist, något inom militären, skådespelerska, modell eller fotograf.

Vad ska man välja?

Jo, såklart? Hur kunde jag glömma det? Men asså, jag har ingen speciell röst egentligen, jag kan till exempel inte ta speciellt höga toner... jag e ingen solist. Men jag gillar att sjunga, det gör jag. Fast hur kunde jag glömma att jag vill bli rockstjärna?

Jag vill så gärna kunna spela elgitarr och rocka loss med coola gitarrsolon...

Men det är inget riktigt jobb, men drömmen finns alltid kvar. Om jag ska bli sångerska ska jag nog få lite bättre självförtroende...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: Kock

2: Veterinär

3: Trummis i ett band

4: Ambulanstjänst

I den ordningen.

Jag stör mig på alla vuxna som frågar mig om jag ska ta Data-IT skiten i gymnasiet.

BARA FÖR JAG SPELAR TV-SPEL BETYDER DET ATT JAG INTE VILL DET!!!1111

Väldigt många då enligt vuxna som kommer välja Data/IT -.-

Själv vill man bli astrolog, helst jobba på NASA i USA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill bli antingen;

Vad ska man välja?

Jo, såklart? Hur kunde jag glömma det? Men asså, jag har ingen speciell röst egentligen, jag kan till exempel inte ta speciellt höga toner... jag e ingen solist. Men jag gillar att sjunga, det gör jag. Fast hur kunde jag glömma att jag vill bli rockstjärna?

Jag vill så gärna kunna spela elgitarr och rocka loss med coola gitarrsolon...

Men det är inget riktigt jobb, men drömmen finns alltid kvar. Om jag ska bli sångerska ska jag nog få lite bättre självförtroende...

Öva, så skall du kunna.

Väldigt många då enligt vuxna som kommer välja Data/IT -.-

Själv vill man bli astrolog, helst jobba på NASA i USA

Där har du att göra. Men om du lyckas, kan inte jag få åka med ut i rymden nån gång? :D:D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...