Nomatic Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 ^ Ville inte du bli en politiker för en kvart sen? OnT: Håller just på att utbildas till Servicekoordinator för industrier, så det är troligtvis det jag kommer att syssla med tills åldern är inne för pension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Många har väldigt höga mål här känns det som, jag själv satsar på någon fabrik bara. Som det ser ut just nu så kommer jag inte orka med högskolan för att bli något vettigt. En fabrik räcker gott och väl för mig :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 ^ Äh, siktar man mot stjärnorna tar man sig iaf en bit på vägen. OnT: Nae, jag blir nog nöjd om jag bara får ett jobb överhuvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Så är det för mig också, jag kommer söka till jobb som jag accepterar. Det finns vissa "nej tack" som verkligen är sista valet. Men jag blir också glad över att få ett bra jobb också. Men om tre år kanske jag tänker anorlunda och vill fortsätta på högskola för att bli webbdesigner eller något sådant. Vad vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 ^ Ville inte du bli en politiker för en kvart sen? OnT: Håller just på att utbildas till Servicekoordinator för industrier, så det är troligtvis det jag kommer att syssla med tills åldern är inne för pension.Jo, men jag har många drömjobb. Jag ska har många alternativ nu, jag vet, men jag ska bestämma mig senare i livet i gymnasiet.Tror att det blir journalist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Skådespelerska, sångerska är också ett annat alternativ :)Jag vill bli en rockstar! Ska börja spela gitarr nu, jag hoppas jag blir asbra så att jag kan spela alla mina drömmars gitarrsolon, men det är nog inte ett riktigt yrke ändå.Vill du kunna spela "dina drömmars gitarrsolon" får du öva i flera timmar per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Vill du kunna spela "dina drömmars gitarrsolon" får du öva i flera timmar per dag.Japp, jag är beredd på det :)Jag fattar ju att jag måste öva mycket, jag är inte dum i huvudet, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Egen företagare hade inte varit helt fel, helst lastbils entreprenör eller personbils mekaniker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Fotbollsporffs. Om inte det går i uppfyllelse så får jag sälja saft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Fotbollsporffs. Om inte det går i uppfyllelse så får jag sälja saft.haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Egen företagare hade inte varit helt fel, helst lastbils entreprenör eller personbils mekanikerSvårt att göra ett företag också, man måste ha en bra idé som kan sälja. Om det skulle varit ett alternativ så skulle jag ju valt det också, men blir nog inte så. Har inga smarta idéer nu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Nja har många: Göra en egen hemsida med delar till bilar, Skådespelare (Ska registrera mig som statist på slutet av månaden) och Skateboard proffs B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.