Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Vilka läser manga än bara jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag gör de, fast jag läser bara D.N.Angel än så länge...hittar inget bättre! dessutom ritar jag egna manga bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Vad är det för typ av bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 det är en japansk tecknarstil, och om man gör en film i manga kallas det animé, jag läser inte manga men en av mina kompisar gör det, han läser dragonball och one-piece tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag gör de, fast jag läser bara D.N.Angel än så länge...hittar inget bättre! dessutom ritar jag egna manga bilder... Jag brukar också rita egna mangabilder. Jag och min kompis håller på med en serie faktiskt. Annars läser jag mest Dragonball och sen när jag har alla ska köpa den enda av Kajika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (redigerat) Jag läser allt i alla manga tidningar och kan teckna anime bra!Älskar Manga Mania!Bilden som jag har som avatar föressten kommer från en japansk film Spirited away! Redigerat 25 Februari 2004 av Inimy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag läser just nu DB böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Läser dragonball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 har alla dragonball böckerna. jag gillar inte one pice. men jag ska köpa kajika. hur mycket måste ni betala för den. jag kan köpa den för 89:- men bara på bokrea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Erkänn Kajika är grymm. I vår serie finns det en som är ungefär som Kajika. Han heter Azteka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.