Emomilol Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 första gången jag hånglade va i sjuan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 jag och min tjej skulle kyssas i klass 5 men hon fega ur.... en j*vla fegis.... fast nu har jag ny på gång hon är som paradiset :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Som "första" kyssen så blev det redan i dagis.. <_< um ja jag pussade den enda tjejen i dagis där helt enkelt bara, framför polare o allt (vi var bara 4 de dan ändå) Sen var det väl någon dag efter så sa jag åt henne och komma med mig (vi var vid en lekplats) så gick vi under rutshkanan och där försökte jag "vuxenkyssa" henne eller något liknande. Då sa hon "sådär gör vuxna" och om hon gillade det vet jag inte men det är sant jag lovar. Så det var ju en liten kompispuss då, en riktig kyss av någon jag gillar har aldrig inträffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 svar nej men jag har lite på gång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Som titeln säger... Min första var bara för några veckor sen... Det kom en av mina kompisar och sa nåt i stil med: Du är skitfeg, du kysser aldrig *namn* fegis! :D Sen sa jag bara: Äsch, det är väl inge svårt... Då gick jag bara fram och kysste hon. Var inte ett dugg nervös eller nåt, kändes som det hände automatiskt. ^^ 1: du är lite ung2: du är inte ''cool'' om du tror de 3:ontopic:har aldrig kysst nu väntar på min sanna kärlek=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Någon lek på dagis ledde till ett och annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Någon lek på dagis ledde till ett och annat...haha exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Som titeln säger... Min första var bara för några veckor sen... Det kom en av mina kompisar och sa nåt i stil med: Du är skitfeg, du kysser aldrig *namn* fegis! :D Sen sa jag bara: Äsch, det är väl inge svårt... Då gick jag bara fram och kysste hon. Var inte ett dugg nervös eller nåt, kändes som det hände automatiskt. ^^ 1: du är lite ung2: du är inte ''cool'' om du tror de 3:ontopic:har aldrig kysst nu väntar på min sanna kärlek=) Den som väntar på något gott väntar alltid för länge och missar go bitar på vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 not yet menz, :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 not yet menz, :/17 och aldrig blivit kysst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Jag gick i dagis då jag var med en tjej från morgon tills det var slut för dagen i dagis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 not yet menz, :/17 och aldrig blivit kysst? ne inte på riktigt (: såna grejer i 3:an å så räknas ju inte ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.