Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Mera: Adam Sandler, Jackie Chan, Owen Wilson, Eddie Murphy, Sean Astin och mer kommer jag inte på mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ARNOLD O JIM CARRY SEN SÅ SANDLER¤ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Bruce Willis är faktiskt en mycket bra skådespelare. För övrigt så äger Adam Sandler också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ARNOLD?! Han är den uslaste av dom usla! Han kan ju knappt engelska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) ARNOLD?! Han är den uslaste av dom usla! Han kan ju knappt engelska.. Det finns för många som är bra.. Orkar inte skriva alla, inte ens några.. ***OJ DUBBEL-INLÄGG, DETTA VAR INTE MED AVSIKT! MÅSTE HA RÅKAT DUBBEL KLICKA ELLER NÅGOT, JAG BER OM URSÄKT!!*** Nej nu vet jag vad jag gjorde för fel.. Jag skickade först sen glömde jag skriva en sak så jag tog bakåt (det var innan sidan kom fram, datorn stod å tänkte) Sen la jag till en mening sen tryckte jag på skicka. Trodde inte att det skulle bli dubbelt.. Redigerat 4 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Peter Sellers är grymt kul också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.