Zonix Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 KINGDOM HEARTS III KOMMER I OKTOBER 2007!! DET ÄR BEKRÄFTAT!!! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 till europa?! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 (redigerat) Det kommer till USA i oktober och europa vet jag inte än. APRIL APRIL!! HAHAH!!.. Det va ett april skämt :P Redigerat 1 April 2007 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 DIN... DIN... DIN... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 :o nu blev jag ledsen ju.. :P äh skit samma.. KH3 FTW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Enligt IGN.com så ska det komma en 3:a, fast de har inte gett det något namn än. http://cheats.ign.com/objects/888/888778.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Vi vet att det ska komma en Trea, men skämtet gick ut på att det kommer i oktober. Spelet kommer inte heta Kingdom Hearts III utan något annat. Jag tror det kommer heta Kingdom Hearts; Keyblade Wars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) vafan fick du Keyblade Wars ifrån??????? jag läste precis att de skulle heta Kingdom hearts.......3 :P och nu är jag alvarlig Redigerat 11 April 2007 av BeAOoogieBoogie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Tetsuya Nomura har sagt att spelet inte kommer heta KHIII utan någonting annat, men det kan vara ett rykte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 mm, men mitt me :P ey Zonix....nu vet ja va du fick Keyblade Wars ifrån :P asså jag måste säga att KH3 trailern är ju as dålig :( hade förväntat mig mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag måste kolla det på Imdb och sedan på Gamespot Nu har jag springit runt lite på Imdb och gamespot och då fann jag att Kingdom hearts 3 inte skulle heta just det namnet, utan det skulle heta Kingdomhearts 2 Final Mix. Jag fann även en bild på framsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 nä, de e precis som kingdom hearts final mix som bara kom till japan, man har gjort en final mix+ till KH2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg