Johkie Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 ja för om man kollar på bilden så är de ju exakt samma käraktarer som 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag måste kolla det på Imdb och sedan på Gamespot Nu har jag springit runt lite på Imdb och gamespot och då fann jag att Kingdom hearts 3 inte skulle heta just det namnet, utan det skulle heta Kingdomhearts 2 Final Mix. Jag fann även en bild på framsidan. Den är falsk! Kingdom Hearts 3 kommer inte att släppas till Playstation 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 är du säker? de släpps la till både Ps2 och Ps3. skulle de intesläppas till nån nintendo konsol me? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 ja skulle bli gla om den kom till ps2, :) för jag årkar inte köpa ps3an -.-U Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 (redigerat) nja.... isåfall får Ps3 bli betydligt billigare än vad den är nu. tänker inte lägge ut 8k lr vad den kostar för ett spel. där går gränsen Redigerat 25 Juni 2007 av BeAOoogieBoogie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg