norrlandsgold Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 igår när jag surfade runt lite på intranätet så hittade jag ett nytt spel. spelet heter scion of fate och är som ett maplestory men i 3d det är samma skapare som heroes online och the legend of ares du kan välja mellan 5 olka klasser swordman: swordmans är väldigt stark i sina attacker men tappar i defence Bladesman: bladesman har inte särskilt kraftiga attacker men däremot har han väldigt mycket defence och hp. spearman: spelets kraftigaste karaktär. svagheterna är att han har lite hp och slår segt men det tar han igen i ren kraft. bowman: bowmans har inte mycket hp eller bra defence men dom kan stå på långt håll och tar väldigt bra. healer: har nästan ingen defence alls och tar inte så bra men är väldigt viktigt för han kan heala. I lvl 10 så kan man välja att gå upp från novice till sitt yrke. sen i lvl 35 så kan man välja mellan dom ''goda'' the order eller dom ''onda'' the chaos. Hemsida:Scions Of Fates Hemsida Citera
Gäst Bisuta Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 Länken fungerar tyvärr inte. "sen i lvl 35 så kan man välja mellan dom ''goda'' the order eller dom ''onda'' the chaos." är faktist en kopia av Warhammer Online. Citera
norrlandsgold Skrivet 3 April 2007 Författare Rapport Skrivet 3 April 2007 ja jag vet att länken inte funkar för deras servrar har nåt krångel nu Citera
Trendywinds Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 Jag har en Bowman i level 23, bara säga till om nån vill lira lite. ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.