ajar Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Tjena! När jag klarade ut Dead Rising stod det: "Wrestling Boots added to the Security Room", men vart finns dem? Jag kan nämligen inte hitta dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Det finns ne liten "kasse" till vänster då du går ut från dörren där soffan är. Hoppas det är till hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Ok, tack. Men hur gör man för att spela Overtime mode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Klara alla cases. Då kommer overtime upplåsas. Då du klarat overtime mode kommer infinite mode låsas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzBlade Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Klara alla cases. Då kommer overtime upplåsas. Då du klarat overtime mode kommer infinite mode låsas upp. Man måste OCKSÅ vara på helikopterplatsen kl 12 den sista dagen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 (redigerat) Jo, det vet jag, men vad händer om man inte är det då? Redigerat 12 Maj 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jo, det vet jag, men vad händer om man inte är det då? Man får ett annat slut, och inte Overtime Mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.