Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

har ett libanonskt pucko. han petar sig i näsan och torkar av det på bänken, retar alla tjejer. specielt ett fetto och han leker tuff fast han e feeeeg (bara få av dem idiotiska saker han gör)

mitt 100 de inlägg

Redigerat av Link the legend
Skrivet

I min skola finns det ett ända pucko!

Han petar i näsan och bajjar på sig fast han går i 4:an i min klass sitter längst bak i klassen och själv sitter han också!

Han är så puckad så att man inte kan tro det!!!!!

Har han inte nån sjukdom då?
Gäst GOLDEN MAN
Skrivet

det finns ett pucko i våran klass han heter Felix= Elvis han har inga fran tänder och satte på skollarmet i skolan och snackar skit om andra fast han är et pucko själv. och han går inta att beskriva på ett anat sätt en ett *p BARN

Skrivet

det finns ett pucko i våran klass han heter Felix= Elvis han har inga fran tänder och satte på skollarmet i skolan och snackar skit om andra fast han är et pucko själv. och han går inta att beskriva på ett anat sätt en ett *p BARN

framtänder har ja visst,brandalarmet va en olyckshändelse och GOLDEN MAN e ett aspucko som tycker han e jättecool för att han har blonderat håret.

så fort man tror man e bra vän me honom så skiter han fulständit i mej.

de finns bara ett ord för såna som honom "j*vla ASPUCKO JA SKA MÖRDA DEJ DIN j*vla BITCH"

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...