Hoppa till innehåll

Klassen!


Animal

Rekommendera inlägg

Jag gick i en liten skola som hade F-6:an. De flesta var jättesnälla och alla var glada. När jag började sjuan fick vi byta skola, och vad händer då?! Jo:

 

Nya lärare, lärarna är jättebra tycker jag, men INGEN annan gillar lärarna. Speciellt min klass' svensklärare, engelskalärare och mattelärare är hatade.

 

Så man kan säga att det bara är puckon i min klass numera (ej inkl. mig).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 4 veckor senare...

vet inte har inga puckon i min klass. Men jag har en stort j**a idiot!!

En pytteliten kortis hon är hur kort som helst och hur smal som hälst så säger hon att hon är tjock ett pucko så är hon tuff ghaa men hon är feg tillexempel på vinden så hoppade hon rätt i mitt knä för minsta lilla ljud!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Vi har en riktig fjant i vår klass. Vi kalla honom Deichmann och ibland Dutchmann fast det är ingen mobbing.

Han pratar en massa strunt och avbryter folk som pratar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i vår klass har vi ett pucko han började gråta för att han gick iväg och kollade på när några körde robotkampen på tv4.se då loggade jag in och började spela då kom han och sa att han bara väntade på att den skulle starta upp då börja han grina men jag ville inte var elak så jag sa att vi fick turas

om och så finns det en med MYCKET fantasi han springer runt och leker typ spiderman och drar ned mössan för ansiktet och försöker vara cool men är JÄTTEKÄNSLIG .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...