@lex Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag gick i en liten skola som hade F-6:an. De flesta var jättesnälla och alla var glada. När jag började sjuan fick vi byta skola, och vad händer då?! Jo: Nya lärare, lärarna är jättebra tycker jag, men INGEN annan gillar lärarna. Speciellt min klass' svensklärare, engelskalärare och mattelärare är hatade. Så man kan säga att det bara är puckon i min klass numera (ej inkl. mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Vi har ett stort pucko i våran klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 det finns många dumbomar i min klass! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Jag har många puckon i min klass ca 15 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 vi har ett polskt pucko i vår skola... han e slö när vi ska arbeta, irriterande när vi har fruktstund... men mer vet ja itte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 De e många puckon i min klass.en har -1000 i IQ <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 De e många puckon i min klass.en har -1000 i IQ <_< I min klass också, fas tde har nog ännu mindre IQ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 alla har väl minst en i sin klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 vet inte har inga puckon i min klass. Men jag har en stort j**a idiot!! En pytteliten kortis hon är hur kort som helst och hur smal som hälst så säger hon att hon är tjock ett pucko så är hon tuff ghaa men hon är feg tillexempel på vinden så hoppade hon rätt i mitt knä för minsta lilla ljud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 vi har en som ljuger i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Vi har en riktig fjant i vår klass. Vi kalla honom Deichmann och ibland Dutchmann fast det är ingen mobbing. Han pratar en massa strunt och avbryter folk som pratar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 i vår klass har vi ett pucko han började gråta för att han gick iväg och kollade på när några körde robotkampen på tv4.se då loggade jag in och började spela då kom han och sa att han bara väntade på att den skulle starta upp då börja han grina men jag ville inte var elak så jag sa att vi fick turas om och så finns det en med MYCKET fantasi han springer runt och leker typ spiderman och drar ned mössan för ansiktet och försöker vara cool men är JÄTTEKÄNSLIG . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.