Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 alla har väl minst en i sin klass Inte vi,vi ahr många! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 a en är en pucko som en åsna han larvar sig han retar sig själv han heter alex o han kallar sig alex och dem två tornen :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 vi har ett fetto ett äpplepsibarn en som skvallrar,fiser och leker med pinnar(babba) en tjej som verkar vara i 30-talet tre som tittar på porrfilmer m.m(en av dom e GOLDEN MAN) en liten tjej som egentligen ska gå i 4:an och som försöker bestämma hela tiden en mallig skit vid namn rasmus de var några <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 a vi har också en fetto o det är alex en tjej hon heter maria hon tror alla ska tycka synd om henne hon är så känslig hon skriver på mig o min kompis så säger vi till lärarn så säger läraren bry er inte sen fortsätter hon så fick vi gå till rektorn :blink: :unsure: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ja det har jag. Finns det såna skolor utan puckon? Säg till i så fall. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 vi har ett fetto ett äpplepsibarn en som skvallrar,fiser och leker med pinnar(babba) en tjej som verkar vara i 30-talet tre som tittar på porrfilmer m.m(en av dom e GOLDEN MAN) en liten tjej som egentligen ska gå i 4:an och som försöker bestämma hela tiden en mallig skit vid namn rasmus de var några <_< Om ni vill att ja ska rabbla upp alla puckon som även inte går i min klass så vassego: Vårat polska pucko (ska va "ledartypen" hela tiden) Ett fetto som vi kallar ONOO (tar jäklit lång tid att tvätta händerna, matgalen) ett adhdskadat barn som hoppar på allihop (även lärarna) Lärarna som puckon? visst: Två afrikanare som favoriserar småttingarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Haha Elvis, är du en av puckona i din klass? Det finns några "hockey vildar" i min skola, hyffsat jobbiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Ja han gör i sönder allt nästan...(Våran lärare blir inte glad då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (redigerat) Haha Elvis, är du en av puckona i din klass? Det finns några "hockey vildar" i min skola, hyffsat jobbiga nej de e ja inte ja hade kanske lite långt hår förut men nu har ja klippt mej :rolleyes: Redigerat 8 April 2004 av Elvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (Elvis @ 08/04-2004 10:03:14) Haha Elvis, är du en av puckona i din klass? Det finns några "hockey vildar" i min skola, hyffsat jobbiga nej de e ja inte ja hade kanske lite långt hår förut men nu har ja klippt mej :rolleyes: hehehehe :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag har en massa puckon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Vi har #### mycket puckon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.