Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Du är ny, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 I min skola finns det ett ända pucko! Han petar i näsan och bajjar på sig fast han går i 4:an i min klass sitter längst bak i klassen och själv sitter han också! Han är så puckad så att man inte kan tro det!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 (redigerat) har ett libanonskt pucko. han petar sig i näsan och torkar av det på bänken, retar alla tjejer. specielt ett fetto och han leker tuff fast han e feeeeg (bara få av dem idiotiska saker han gör) mitt 100 de inlägg Redigerat 12 April 2004 av Link the legend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jag har 2 i min klass!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 I min skola finns det ett ända pucko! Han petar i näsan och bajjar på sig fast han går i 4:an i min klass sitter längst bak i klassen och själv sitter han också! Han är så puckad så att man inte kan tro det!!!!! Har han inte nån sjukdom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 det finns ett pucko i våran klass han heter Felix= Elvis han har inga fran tänder och satte på skollarmet i skolan och snackar skit om andra fast han är et pucko själv. och han går inta att beskriva på ett anat sätt en ett *p BARN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 nu bråkar ni ju me varann, GOLDEN MAN och Elvis... Hur ska detta gå till? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 det finns ett pucko i våran klass han heter Felix= Elvis han har inga fran tänder och satte på skollarmet i skolan och snackar skit om andra fast han är et pucko själv. och han går inta att beskriva på ett anat sätt en ett *p BARN framtänder har ja visst,brandalarmet va en olyckshändelse och GOLDEN MAN e ett aspucko som tycker han e jättecool för att han har blonderat håret.så fort man tror man e bra vän me honom så skiter han fulständit i mej. de finns bara ett ord för såna som honom "j*vla ASPUCKO JA SKA MÖRDA DEJ DIN j*vla BITCH" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.