Hunted Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 hmm låt se det dummaste ja har gjort? finns för många saker... får väll skriva fler så småningom men en som ja kommer ihåg ((wow ja minns nått, de går frammåt)) så de ja kom ihåg va när ja va hos en kompis hus och hoppade studsmatta, han gick in för han skulle hänta något, och då kom hans granne ut (tjej typ vi min ålder) och ja skulle ju ofc stajla på trampolinen för henne (hehehe) så ja gör en bakåtvolt men hamnar för långt bak så först slår bakhuvudet in i kanten på studsmattan (landade få fötterna utanför stuttsammtan efter detta) och ja tappar controllen så ja typ snubblar bakot och slår in i en blomkruka och faller till golver, och självklart slåt man näsan i golvet oxå... :/ borde ja sluta impa på tjejerna efter detta? o.O OBS: detta hände typ förra somaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 när jag satsade all in på 5 och 6 i ruter i ljuvliga paris :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 runkat i en buss.... (NOT) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Det var nog när jag va i skolan ( typ 3-4an) o drog ett stort suddigum rätt igenom ett fönster XD krasch sa de:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Kletat hundbajs på fönsterutor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Tejpat fast min kompis vid en lykstolpe och lämnat han att dö. Han haxxade dock, och kom loss. Ingen vet hur. Det är ett mysterium! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Fuskade på ett fysikprov, och läraren såg det. :) Det är dumt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Vet inte men jag skall göra något nu så jag kan skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Skärt en pinne av på mitten, upp ifrån, med en kniv och sen satt kniven i fingret. ): Och tänt eld på en koja av misstag. ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Kasta sten på ett fönster :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag har gjort många saker, eller till och med för många, det värsta nog är att åkt dit för vandalism/graffiti för 16 lax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Bränt upp en halv koja. Det bra med det hela var att vi lyckades släcka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.