FD_2 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Ok. Jag vet inte om jag tycker att detta är riktigt dumt. Det var kul. Jag snodde en balong.(Fast jag inte fick). Fyllde den med vatten och nita på min grannes staket. Sen stod jag bakod en häck och kastade små sten. Då råkade jag träffa hans bil typ 10 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nubcaek Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Ok. Jag vet inte om jag tycker att detta är riktigt dumt. Det var kul. Jag snodde en balong.(Fast jag inte fick). Fyllde den med vatten och nita på min grannes staket. Sen stod jag bakod en häck och kastade små sten. Då råkade jag träffa hans bil typ 10 ggr. Ja, det var ju riktigt kul.Hoppas någon tar sönder din bild som kostat 200.000 kr. Så länge han inte gjort något oberskrivilig emot dig eller någon annan dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Bränt upp en halv koja. Det bra med det hela var att vi lyckades släcka det.Har du? Är du säker på att det inte var den kojan jag och lukas råkade tända eld på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 När jag fick en spricka i lillfingret när vi spelade boul med klassen..... Hur lyckas man? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Bränt upp en halv koja. Det bra med det hela var att vi lyckades släcka det.Har du? Är du säker på att det inte var den kojan jag och lukas råkade tända eld på? Nej, minns det så väl, var förra sommarn. Jag, Edvin och John råkade tända eld på en gardin när och det blev en j*vlans brand. Vad var det för koja ni tände eld på då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Bränt upp en halv koja. Det bra med det hela var att vi lyckades släcka det. Har du? Är du säker på att det inte var den kojan jag och lukas råkade tända eld på? Nej, minns det så väl, var förra sommarn. Jag, Edvin och John råkade tända eld på en gardin när och det blev en j*vlans brand. Vad var det för koja ni tände eld på då? :o En trä koja i skogen :( träet började också brinna... och vi råkade tända eld med tendaren... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Sprängt skolans brevlåda på nyårsafton ^^ Gå upp på skolans tak och spotta på dom där nere. Dom fattar inte ett skit :D Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Jag lyckades skada mitt finger rejält så att det började blöda... på en smörkniv! Jag fattar inte hur jag lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Trillat i en lerpöl som var 4 meter djup på en klassresa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Fått in en metal grej i gitarren och sen (nästan) inte fått ut den... Redigerat 17 Juli 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 råkat skrämma min kusins katt så de hoppade upp i julgranen så den välte... >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.