BeerIsGoodForYo Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Stats för Aliey K: Attack 75 Defence 74 Strength 75 Hitpoints 76 Ranged 70 Prayer 60 Magic 83 Cooking 70 Woodcutting 66 Fletching 75 Fishing 63 Firemaking 60 Crafting 60 Smithing 63 Mining 72 Herblore 47 Agility 63 Thieving 54 Slayer 60 Farming 44 Runecraft 63 Hunter 44 Eftersom att jag inte fattar hur man fixar screen shot så kan jag tyvärr inte visa bild på gubben. skulle vara bra ifall nån ville det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 lol. Tror absolut att du är en scammer men bara för att vara snäll beerättar jag hur man gör screenshots så får vi se din ursäkt sen. För att ta ett screen shot använder du prt scr knappen som ligger nånstans på översta radem (Alla tangent bord har en sån) När du trycker på den så fotas det du har på skärmen. Sen går du in ett bildhanteringsprogram (paint tex) och trycker på redigera klistra in. Sen så sparar du bilden. Sen när du skriver ett nytt inlägg bifogar du en bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 2 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 jtr så så så så jag.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 lol j*vla scammer. Om det var nu aliey k du tog kort på varför stod det inte aliey k i chattrutan och man fick ju inte se stasten eller några av dina "bra" grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 visa några av dina bra grejer och du går in på en annan gubbe scammer visa cb också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg