KaramellKing Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Skrivet 30 Januari 2008 Hoppas du köper det då :P Citera
klister92 Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 1 jo jag menar som forest channel elr vad det heter typ kanaler de måste man ladda hem väder och nyheter men det kostar ingenting Citera
LordFelix Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 Ja jag vet inte jag har just tänkt på att själv köpa Citera
Luxaxix Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 vill inte ha den för kontrollen går lätt i sönder Konsolen Wii´s Remote control leveras med wrist wrap och ett skydd. Wristwrapen kan inte gå sönder om man inte använder sax. Det som låser bandet håller, går det sönder kan du stämma dem. Skyddet är flera centimeter tjockt där sensorn sitter. Det är även hårt så inte ens om du slänger det i marken kommer du kunna skada sensorn. Slutats: Den går inte sönder. Gör den det och du använder den på rätt sätt kan du stämma nintendo, och/eller få en ny kontroll. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.