Bosch_Dual Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (redigerat) jag behöver hjälp med hur man kopplar så att man kan få bilden på datorn att visas på TVnalltså vilka sorst kablar man behöver.... Redigerat 25 Februari 2004 av Bosch_Dual Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag koppla in min igår. Kabeln du behöver en S-video. Vad har du för grafikort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag har också provat men på mig går det inte måste man ställa in något eller :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Om man har en scart kabel med F2 kontakt (dator version) så är det bus enkelt då är det bara att koppla den till datorn. lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 har du ett nvidia(geforce) kort så ska du gå in på bildskärm, sen tar du inställningar, sen trycker du avancerat, sen nview, sen på klona! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag har GeForce Ti 4200 med AGP8X jag har en kabel som jag fick me datorn men ja vet inte om det e den.. den e så kort.. typ ½ meter ..de kan inte va den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Längden kan vara hur som hällst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 mmkay.... men de e inte den... för den ser typ ut som en nätverks kabel och de gör vell inte en sån kabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 alla kablar ser väl olika ut men jag fick någon kabel med min dator och testa att sätta in den i datorn och det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.