Fredrik89 Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Var enchantar man saker, har fått massor som sagt till mig att ja ska gå till folk men ja vet ju inte vart dom finns. Ja vet att man kan enchanta med stenarna man får från oblivion, men ska man inte kunna gå till andra ställen o göra det? Och vart går ja för o göra spells? Jag har blivit medlem i mages guild i arcain university men hitter inte nån där som kan göra spellsen. Och en sista fråga, går det ta bort spells som man redan har? det blir lite jobbigt när det ligger massor av spells så man inte hittar det man är ute efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Det går inte att ta bort spells. I Frostcrag Spire eller Arcane University ( i nåt hus där ) kan man enchanta/göra spells. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Behöver man vara på nån speciell level, eller klarat nått speciellt updrag för o göra dom sakerna i arcane? Har letat igenom o hittar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Ja, du ska kunna gå till baksidan av Arcane University. Det kan göra när du fått alla recomendations. Ett rum Chironasum tror jag och ett annat heter nått med x i. Kommer inte ihåg vilket av dem man enchantar och vilken man gör spells med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.