mahed Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 jag tycker den e bra men dens kontroll försörs lätt :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 lol nej det gör de inte sen är du nog inte 20 år heller. du vill bara komma in på 15+ forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag tyck den äger! jag va hos en kompis som hade den så jag ty´kte den var bra. men mahed du ville ju inte skaffa ett wii sa du ju i min tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackisan Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Jag älskar den och så länge man håller i kontrololen förstörs den inte. Det är som på de andra konsollerna, testa sparka in Xbox 360's kontroll i en vägg som en fotboll och se om den håller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) wii kontrollen är väl för sjutton lika hållbar som vilken annan vanlig spelkontroll som helst, plus att WII äger! jag har en! Zelda tp e skitkul! :D :cool: Redigerat 10 April 2007 av flio3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
QuizMaster Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 jag har också ett :) :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jag tycker det är en bra konsoll, jag har provkört en Wii. Men jag tycker fortfarande Xbox 360 som jag har är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag älskar den och så länge man håller i kontrololen förstörs den inte. Det är som på de andra konsollerna, testa sparka in Xbox 360's kontroll i en vägg som en fotboll och se om den håller. Håller med dig Jackisan(jag har åckso ett Wii) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Büse Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) Jag tycker det är en bra konsoll, jag har provkört en Wii. Men jag tycker fortfarande Xbox 360 som jag har är mycket bättre. LOOOOL nej 360 e typ det sämsta....om man viill ha bra så satsa på wii eller ps3 Redigerat 27 April 2007 av Mr.Büse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Wii är bra men klent spelutbud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 gillar wii men skulle hellre vilja ha xbox 360 fast wii är bra motion:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Wii är helt enkelt inte min stil, föredrar Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.