27Caramele Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 hru kör man ssx blur? man snurar och voltar med remoten men det går inte, jag skakar som..... och hur gör man uberstricks? snälla vill ha svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 (redigerat) drar du remoten åt vänster snurrar gubben åt vänster drar du den åt höger snurrar gubben år höger drar du remoter uppåt så gör gubben en bakåt volt drar du den nedåt så gör gubben en framåt volt håller du in Z så gör du även en grab vinklar du nunchucken åt höger så e det en grab åt vänster en annan osv. hoppas det hjälpte dig ;) übertricks gör du på olika sätt håller du in A och gör en rörelse med remoten så gör du ett übertrick under tiden du spelar så får du fler übertricks. men klickar du på options och tutorials så står det hur du gör olika übertricks ;) Redigerat 16 Juni 2007 av Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 är blur kul ? eller passar det bättre till andra konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 det är inte så jätte kul. och efter som att jag typ aldrig fick svar så har jag redan lärt mig hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 inget att köpa altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.