Hoppa till innehåll

Oblivion


knipan64

Rekommendera inlägg

ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry:

 

Nu fattar jag var du är!

Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren.

Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu fattar jag var du är!

Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren.

Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den.

det är det som e mitt problem iron gaten går inte upp fast en jag trycker på knapparna

 

ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry:

 

Nu fattar jag var du är!

Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren.

Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den.

hur många knappar elle spakar (om det finns)finns det som öpnar iron gaten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu fattar jag var du är!

Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren.

Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den.

det är det som e mitt problem iron gaten går inte upp fast en jag trycker på knapparna

 

ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry:

 

Nu fattar jag var du är!

Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren.

Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den.

hur många knappar elle spakar (om det finns)finns det som öpnar iron gaten?

 

Bara två knappar. Jag rekommenderar att du laddar nån autosave från innan

du gick in där. Då borde det fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

du ska gå ner i en brunn i elven gardens!...har du kommit så långt...sen är det bara att öpnna några irongates.. sen kommer du till en dörr, "the old way"...sen följer du bara den...inte så svårt...men det är långt...efter du klarar de så blir du gray fox och får hans fula mössa "cowl".

 

oops!...sorry....du ska trycka på båda så öppnas dörren!

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

det finns ju en iron gate i huvud uppdraget också så det är är en väldigt jobbig bug :cry:

 

jag upptäckte nyss att med en ny gubbe så kom jag igenom så det var bara fel på min kajit snubbe

Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...